2014年3月15日 星期六

沙巴遊 Day 3 + Day 4

第三日去酒店另一間餐廳食早餐
 款式比尋日果間多



 早餐後去睇紅毛猩猩


 人在地上看猩猩, 猩猩樹上看傻人  :)



 中午去馬場跑馬

 競賽馬隨街擺, 好求其
 馬房

 馬場內有大排檔
 無電算機, 用傳統的黑板
 看台
 
 馬簿
 沙圈


 馬仔輸晒, 去市中心購物
 試當地的雪條, 味道唔錯

 逛超級市場
 去沙巴的指定動作 - 食海鮮


 龍蝦又大又抵食



 



 條蘇眉只買四百幾, 香港食要千幾


 晚飯後, 去睇夜行動物


 蝎子呀!


 第四日, 最後一天, 游吓水, hea 吓




 臨走前, 上堂學整馬來咖哩





 




21 則留言:

  1. 回覆
    1. 香港地生活緊張又擠迫, 一有時間要去外地抖氣

      刪除
  2. 早歺食品很吸引吖 ~海鮮需然是香港3分1價錢 !?
    但當地煮法 OK 嗎 !?

    回覆刪除
    回覆
    1. 三分一呀, 好抵食
      煮法大致相同, 味道不錯的

      刪除
  3. 蘇眉勁抵食呀。。。龍蝦就香港平少少,因為海港現在大特價,澳龍只係16.8一兩咋

    回覆刪除
  4. 騎馬,煮嘢食都是你至愛... 沙巴發生了事,還會再去嗎? 很可怕哦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 很高興仲見到你, 卜友少得很...
      沙巴著實好安全, 一宗半宗案件, 全世界都會有類似事件

      刪除
  5. 我會努力的,因為你的留言鼓勵了我。

    回覆刪除
  6. 你近來也好嗎?希望大家也開心啦,現在的環境真不太好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近多再 facebook 留言討論, 我係支持學生的, 所以近日與好多人舌戰, 亦有被人 deleted.

      其實應該唔再寫卜了, 有興趣可 add 我 facebook: yungkw@hotmail.com, 請說明是渣古 :)

      刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. 祝你 身體健康 唔洗點做 要咩有咩 水頭充足

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝您! 我都祝你今年生活愉快, 傲遊天下!

      由於卜的觀看量不多, 且運作方面極不完善, 例如: 經常收不到回應的通知電郵, 與卜友失去聯絡, 所以已經沒有寫卜阪很少看卜了. 不過你果個好正, 我依然會繼續支持!

      刪除
  9. 回覆
    1. 卜已荒廢, 很久才 check 一次電郵, 最近沒穿沒爛, 你呢?

      刪除